Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

HISTORIA FIRMY

Spółka  HALCON S.A. (wcześniej ART TRADE sp. z o.o.)  powstała w 2002 r w celu prowadzenia tanich, osiedlowych (ok. 1000m²) sklepów spożywczych w miastach poniżej 50 tys. mieszkańców.

2002

W 2002 została podpisana umowa franchisingowa z wchodzącą wtedy dynamicznie na rynek, francuską grupa
Leader Price. Celem naszej firmy było stworzenie sieci sklepów w centralnej i wschodniej Polsce.

2005

W 2005 r. spółka zarządzała siedmioma supermarketami o średniej powierzchni sprzedaży 800m².

2007

W 2007 roku  firma postanowiła wykorzystać doświadczenia zdobyte przy tworzeniu własnych obiektów handlowych
do wejścia na szeroki rynek nieruchomości komercyjnych, a później także nieruchomości mieszkaniowych.

POZYCJA RYNKOWA

Firma HALCON S.A.  ma obecnie w portfolio lub ostatnio realizowała projekty komercyjne o łącznej powierzchni około 14500 PUU oraz projekty mieszkaniowe o łącznej powierzchni około  6300 PUM. 

Większość realizowanych przez nas inwestycji znajduje się na gruntach będących wyłączną własnością spółki.

  • Realizacja obiektów komercyjnych, mieszkaniowych

  • Działalność deweloperska

  • Zarządzanie powierzchniami komercyjnymi

  • Wynajem powierzchni handlowych